Репозитарій НПУ  

   

Центр діаспори  

logo crd

   

АВ НПУ  

   

Наш логотип  

НПУ

   
× Дискусія організована у вигляді обговорень окремих доповідей, підготовлених українськими експертами. Кожна доповідь присвячена окремому аспекту демократичного розвитку держави і суспільства.
Будемо вдячні за Вашу активну участь у цій дискусії, коментарі та власні думки щодо запропонованого аналізу.
Коментарі, які стосуються кожної окремої доповіді, будуть узагальнені та опубліковані, відкриваючи більш широке публічне обговорення того, що необхідно зробити для сприяння демократичним реформам в Україні.
Щоб залишити свій коментар, Вам необхідно зареєструватись. Модератори форуму залишають за собою право вилучати повідомлення, що містять прямі чи непрямі образи інших користувачів ресурсу, в тому числі за етнічною, національною, расовою чи релігійною приналежністю, нецензурні висловлювання, висловлювання порнографічного чи сексуального характеру, висловлювання, що мають на меті провокування різкої реакції інших учасників форуму, що містять рекламу, комерційні повідомлення, а також ті, що не мають інформаційного навантаження та не стосуються тематики форуму.

Система групової політики, що забезпечує представництво інтересів громадян на основі принципів плюралістської теорії

  • Любов Марголіна
  • Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
7 років 9 місяців тому #1231 від Любов Марголіна
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
а) Не існує перешкод та бар’єрів до формування груп;
б) Урядовці, влада та адміністративні інститути визнають легітимність захисту інтересів (advocacy);
в) Існує відкритий та рівний доступ груп захисту (advocacy groups) до людей, що приймають рішення;
г) Лобіювання регулюються задля забезпечення прозорості та справедливості в конкуренції поміж групами
д) Групи, що знаходяться у невигідному соціальному становищі (disadvantaged) або розпорошені групи зі слабкими фінансовими та організаційними можливостями отримують підтримку для підвищення їх конкурентоспроможності ву ефективному лобіюванні своїх інтересів.

Групова політика та представництво інтересів громадян в Україні
(В. Степаненко)


У доповіді досліджено: особливості формування груп інтересів і групової політики в Україні (розділ 1), умови, інститути та практики захисту групових інтересів, зокрема в таких аспектах, як: існуючі бар’єри або перешкоди для формування груп інтересів, проблеми легітимності групової політики, її відкритості та справедливості, а також питання підтримки груп, які перебувають у невигідному соціальному становищі (розділ 2).
Серед висновків цієї доповіді основними є такі:
• Сутнісною прикметою реального політичного процесу в Україні є збереження авторитарних за своєю суттю та великою мірою формально-декларативних механізмів представництва суспільних і групових інтересів.
• Зворотною стороною цих особливостей політичного процесу є його вузькокорпоративний характер, формування владних або кланових груп інтересів із їх досить чітко артикульованими економічними та політичними інтересами в боротьбі за владу. Така система політичного представництва сприяє реалізації інтересів обмеженого кола суспільних груп (зокрема, кланово-оліхархічних об’єднань і державної бюрократії), а політичні інституції, які в ідеалі мають виконувати роль представників інтересів широкого загалу суспільних груп (передусім політичні партії), не є ефективними.
• Наслідком такої асиметрії є деформація політичного впливу в існуючому спектрі груп інтересів у бік звичаєвих, общинно-кланових, фінансово-олігархічних або державно-бюрократичних груп інтересів на противагу асоціативним групам інтересу громадянського суспільства.
• У країні вже існують формально-юридичні умови щодо формування груп і об’єднань громадян задля реалізації та задоволення їхні інтересів, водночас бар’єри та перешкоди в цьому відношенні полягають у комплексі чинників історичного, інституціонального, соціально-психологічного та бюрократичного характеру. Серед важливих чинників стримування розвитку групової політики також – слабка артикуляція власних інтересів багатьма суспільними групами та низький рівень розвитку навичок і практик самоорганізації громадян.
• Держава й адміністративні інститути формально та юридично визнають легітимність захисту інтересів різними соціальними групами, але на практиці, принаймні, не сприяють цьому. Корпоративні інтереси владно-бюрократичного апарату та фінансово-економічних груп навколо нього великою мірою зацікавлені у збереженні свого контролю над суспільством, відповідно – у збереженні тенденцій “одержавлення” суспільного життя.
• В Україні ще не створено реальні умови для рівної, прозорої та публічної конкуренції різних груп щодо їхнього доступу до людей, що ухвалюють рішення. Можливі кроки для поліпшення ситуації в цій сфері: 1) законодавче врегулювання проблем доступу різних груп до інформації, яка є публічною та 2) інституціоналізація цивілізованого лобізму через законодавче врегулювання його практик.
• Демократична політика підтримки соціально вразливих груп, окрім системних реформ у недосконалій державній системі їх соціальної опіки, має містити й більш важливий компонент, а саме – розвинену систему лобіювання та захисту інтересів соціально вразливих груп, а також політику сприяння їх власній громадській самоорганізації, підвищення їхньої громадянського активності та компетентності в захисті й відстоюванні своїх прав ними самими.
• Значного успіху та ефективності політика підтримки груп, які знаходяться в невигідному соціальному становищі, набуває в ініціативах і соціальних проектах, у яких поєднуються зусилля, ресурси й можливості держави, органів місцевого самоврядування та неурядових організацій, зокрема у проектах розвитку сталих громад.

З текстом доповіді можна ознайомитись у прикріпленому файлі (див. нижче)

Вкладений файл:

Назва файлу: 11.pdf
Розмір файлу:489 KB
Долучення:

Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.

Модератори: Любов Марголіна
Час відкриття сторінки: 0.353 секунд
Працює на Форум
   

Короткі новини

Шановні абітурієнти!

image    Нагадуємо, що вступники, які були рекомендовані на бюджет, мають подати оригінали документів в університет до 18-ї години сьогоднішнього дня – в іншому разі рекомендація втрачається!

   Сьогодні, 6 серпня 2018 року, завершується термін, коли вступники на бакалавра, які отримали рекомендації на бюджет, мають виконати вимоги до зарахування, подавши необхідні документи до приймальних комісій вишів до 18-ї години.

    Зарахування за державним або регіональним замовленням проводиться до 12-ї години 7 серпня.

Прес-служба університету

Оголошення!

uvaga       Шановні абітурієнти! Якщо Ви знайшли себе у списку рекомендованих до зарахування на бюджет (на 1 курс, освітній ступінь – бакалавр) http://www.vstup.npu.edu.ua/uk-ua/spysok-osib-rekomendovanykh-do-zarakhuvannia-za-rakhunok-derzhavnoho-byudzhetu, то ми чекаємо на Вас! Приймальна комісія НПУ імені М. П. Драгоманова приймає оригінали документів в суботу 04.08.2018 р. та неділю 05.08.2018 р. Прийом буде проводиться до 12.00. Приєднуйтесь до нашої Драгомановської родини!

Прес-служба університету

Пройдено перший рубіж...

statistic 1    26 липня закінчився прийом заяв та документів для вступу на навчання на бюджет (на основі конкурсного відбору) для здобуття ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти, і за даними статистики Єдиної державної електронної бази з питань освіти Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова цьогоріч посів восьме місце серед класичних та технічних ЗВО та перше місце серед педагогічних університетів за кількістю поданих заяв вступників. А це свідчить не лише про визнання і популярність вишу та його фахової підготовки, але й про усвідомлення суспільства важливості вчительської професії для розбудови і процвітання держави.

 Прес-служба університету

Шановні абітурієнти!

vstypnuky      Усі, хто планують цього року вступити до престижного університету та здобути омріяну професію, ще мають таку можливість, адже вступна кампанія ще триває. Нагадуємо, що Приймальна комісія НПУ імені М. П. Драгоманова приймає заяви та документи для вступу на навчання на бюджет (на основі конкурсного відбору) для здобуття ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти (до 18:00 26 липня) та освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста (до 18:00 24 липня), а також для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти за всіма формами навчання (до 26 липня).

 

Прес-служба університету

НПУ в десятці за популярністю!

npu      НПУ імені М. П. Драгоманова в десятці вишів за популярністю серед абітурієнтів! І це не дивно, адже ми забезпечуємо високу якість освіти, цікаве студентське життя, розвиваємо наукові зацікавлення студентів, формуємо висококваліфікованих фахівців з багатьох сучасних спеціальностей. Тож чекаємо усіх, хто мріє про успішне майбутнє!

   

 НПУ імені М.П. Драгоманова у соціальних мережах

   

Переведення та поновлення  

imgonline com ua GifAnimationTwoPic I0m3L8s6Qq2I

   

Піготовка до ЗНО  

Distant

   

Шукаю роботу  

шукаю роботу

   

Обери сам  

диципліна за вибором

   

Горизонт-2020  

   

Корпоративна пошта  

email

   

АРПУЄ  

book konst 

Педагогічна Конституція Європи: прийняття та реалізація

   

Рейтинги  

   

Хто на сайті?  

На сайті 353 гостей та користувачі відсутні

   

Канал новин  

   

Вхід